Αγαπητέ βουλευτή


Αγαπητέ βουλευτή
Είσαι φίλος μου και εγώ είμαι ψηφοφόρος σου.
Σε ξέρω χρόνια είσαι καλός άνθρωπος και ξέρω ότι έχεις κάνει
μεγάλες προσπάθειες για να πάνε όλα καλά.
Δεν μπορούσα λοιπόν να καταλάβω γιατί άρχισαν να σε βρίζουν και σένα, είπαν βέβαια ότι είχες κάποια σπιτάκια, που δεν δικαιολογιόντουσαν από τις αποδοχές σου. Αλλά μας είπες ότι αυτά ήταν κληρονομία από την θεία της αδελφής της μάνας της γυναίκας σου.
Ωραία λοιπόν έχεις δίκιο κακώς σου φώναζαν.
Ακόμη κάτι που σε αδικούν και σου φωνάζουν είναι ότι ενώ εσύ λες ότι πράγματι αυτός ο συνάδελφος σου βουλευτής ήταν ολίγο λαμόγιο, εσυ το παραδέχτηκες και τον καταχέριασες μάλιστα.
Μπράβο αυτό είναι να φοράς παντελόνια.
Τώρα βεβαία, όταν σου τον έφεραν στη βουλή να τον δικάσεις, εντάξει τώρα, συνάδελφος είναι, του την χάρισες και είπες, αθώος.
Εντάξει ξέρω σιγά το είπες, γιατί είσαι καλός άνθρωπος και δεν ήθελες να τον βλάψεις.
Σωστά δίκιο έχεις. Έλα όμως που αυτό είναι υπόθαλψη εγκληματία και μάλιστα για βλάβη που έκανε σε ένα ολόκληρο λαό και μάλιστα ιδιαιτέρως μεγάλου ποσού….
Γι αυτό παρόλο που είσαι καλός άνθρωπος και δεν είδαμε να κάνεις τίποτα άλλο κακό, είναι τόσο μεγάλο αυτό το κακό που έκανες που πρέπει να μην σε ξαναδώ μπροστά μου.
Δεν σου κρύβω ακόμα ότι λέγεται ότι του την χάρισες γιατί σου την χάρισε.
Λέγεται ακόμη ότι αυτά που έκανε αυτός τότε, τα ήξερες από τότε.
Να μην σε ξαναδώ μπροστά μου.

Η επιστολή απευθύνετε μόνο στους καλούς βουλευτές
Τα λαμόγια τα ξέρουμε και έχουμε κόψει μαζί τους
                                                                                                              Α. ΠΟΛΙΤΙΣΤΟΣ