ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ....ΣΑΣ ΓΡΑΦΕΙ

Αξιότιμε  Πολιτικέ της Ελλάδας  καλησπέρα σας.
Σας στέλνω αυτό το μήνυμα για να σας ευχαριστήσω προσωπικά για όσα κάνατε για μένα και την οικογένεια μου. 

Πρώτα απ όλα σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την έμπρακτη συμπαράσταση που δήξατε και κλείσατε την εταιρία του πατέρα μου με τα όμορφα μέτρα που πήρατε για το καλό της πατρίδας μας και επιτέλους τον αναγκάσατε να ξεκουραστεί αφού για 40 ολόκληρα χρόνια είχε χύσει ιδρώτα και αίμα για να μας μεγαλώσει! Τώρα βεβαία δε ζει γιατί αυτοκτόνησε, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι ότι επιτέλους  ξεκουράζεται!! 

Επίσης η μάνα μου θέλει να σας εκφράσει την απεριόριστη ευγνωμοσύνη της που στα 53 της χρόνια απολύθηκε από τη δουλειά της επειδή η εταιρία που δούλευε  βάρεσε πτώχευση και έτσι είχε τη ψευδαίσθηση πως θα αποζημιωθεί!!  Αυτή η ψευδαίσθηση την γλίτωσε από εγκεφαλικό και γι αυτό σας είμαι ευγνώμων!  Ευτυχώς σε σύντομο χρονικό διάστημα, μετά από 2,5 χρόνια, πλήρωσε τα ένσημα που απόμειναν και βγήκε στη σύνταξη και τώρα ζει σαν βασίλισσα! Η σύνταξη βέβαια δε ξεπερνά τα 500 ευρώ αλλά τα έχει υπολογίζει σωστά και μια φορά το μήνα μπορούμε και τρώμε και κρέας. Τώρα ήρθε η σειρά της αδερφούλας μου που είναι 27 χρονών και σας έχει συμπαθήσει ιδιαιτέρως. Αφού να φανταστείτε έχει κρεμάσει μια μεγάλη φωτογραφία σας στη πόρτα της και κάθε πρωί που ξυπνάει σας φτύνει, μη πάθετε τίποτα!! Βρήκε δουλειά σε ινστιτούτο αισθητικής πριν 4 μήνες. Βέβαια δεν της κολάνε ένσημα γιατί δεν τα θέλει εκείνη και δουλεύει 12-13 ώρες επειδή της αρέσει πολύ η δουλειά της! Για να δείτε λοιπόν πόσο καλά δουλεύει το καταπληκτικό σύστημα που εσείς και οι συνάδελφοι σας έχετε φτιάξει της χαρίσατε όλο το καλοκαίρι να πάει διακοπές!! Ναιιιιι!! Αρχές Ιουλίου της είπαν σταματάς τη δουλειά να πας διακοπές, επ’αόριστον!!! Να δείτε χαρά που έκανε η αγαπημένη μου αδερφούλα κι αυτό το χρωστάμε σε σας!!! 
Όσο για μένα αγαπητέ μου τα λόγια είναι περιττά! Είμαι 32 χρονών και κάνω τη ζωή που κάθε νέος στην ηλικία μου θα ήθελε να κάνει! Κι αυτό φυσικά σε ποιον το χρωστάω???ε? Σε ποιον??? Σε σας φανταστικέ πολιτικέ μου! Είμαι σπίτι όλη μέρα και εξερευνώ τις χιλιάδες αγγελίες που έχουν οι εφημερίδες! Δε ξέρω γιατί όλες οι αγγελίες γράφουν προσφορά και όχι ζήτηση αλλά εγώ τις διαβάζω! Επίσης δεν έχω λεφτά ούτε για τσιγάρα και αυτό είναι  πολύ καλό για την υγεία μου!! Τα έχετε σκεφτεί όλα τόσο αναλυτικά που σας βγάζω το καπέλο! Πάνω απ όλα η υγεία του πολίτη!! Επίσης μου μάθατε να μην ονειρεύομαι το μέλλον! Να σκέπτομαι μόνο το σήμερα. Το τώρα! Πως να επιβιώσω τώρα!! Αυτό με κάνει πιο σκληρό σαν άνθρωπο και με σκέψη λογική και καθαρή! Έτσι μετά απ όλα αυτά που μας χαρίσατε απλόχερα τόσα χρόνια σκεφτήκαμε πως η ζωή μας σας ανήκει! Σας τη χρωστάμε!!!Πήραμε την απόφαση λοιπόν ως ένδειξη ευγνωμοσύνης προς το πρόσωπο σας να έρθουμε οικογενειακώς στο σπίτι σας να σας ευχαριστήσουμε, να πιαστούμε χέρι χέρι  και να μας δείτε να πέφτουμε απ το μπαλκόνι σας…..
                                                                           Με εκτίμηση
                                                                                 Σ.Γ.